میلان به جمع مشتریان زانیولو اضافه شد

یووه، تاتنهام و حالا میلان از مشتریان جدی هافبک جوان تیم آ اس رم هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، معمولاً پس از بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی در اروپا، شایعاتی به گوش می‌رسد که می‌تواند خبر از مذاکرات ناتمام پنجره گذشته بدهد، درست مثل شایعاتی که این روزهای در سری آ درباره هافبک تیم آ اس رم یعنی زانیولو شنیده می‌شود.

یوونتوس و تاتنهام هاتسپر در پنجره گذشته به نیکولو زانیولو لینک شده‌اند، اما اکنون گزارش شده است که میلان نیز از مشتریان این بازیکن است و برای جذب او تلاش خواهد کرد. صف باشگاه‌هایی که مایل به امضای قرارداد با هافبک ایتالیایی رم هستند بیشتر شده و باید منتظر بود تا در پنجره بعدی اتفاقات مهمی برای او رخ دهد.

زانیولو تا سال ۲۰۲۴ با آ اس رم قرارداد دارد ولی در ماه‌های اخیر مشکلات متعددی در جریان تمدید قرارداد خود داشته است. اختلافات بر سر تمدید قرارداد باعث شده تا باشگاه‌های متعددی برای جذب زانیولو دست به کار شوند و این بازیکن را در انتهای فصل به خدمت بگیرند.

تیاگو پینتو، مدیر عامل باشگاه آ اس رم روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که نمی‌تواند هیچ تضمینی در خصوص ماندن زانیولو در رم بدهد و همین اظهارنظر، شایعات و گمانه زنی‌ها را قوت بخشید. زانیولو اگرچه به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم پایتخت نشین ایتالیایی محسوب می‌شود، اما آینده‌اش در این باشگاه در هاله‌ای از ابهام است.

منابع متعدد خبری ادعا کرده‌اند که باشگاه‌های یوونتوس و تاتنهام مشتریان اصلی هافبک تهاجمی رم به حساب می‌آیند. به طور خاص باشگاه یوونتوس در صورت شکست خوردن مذاکرات برای تمدید قرارداد دیبالا به دنبال بازیکن رم خواهد بود تا بتواند جایگزین پائولو شود.

اینکه آیا باشگاه میلان نیز نسبت به خرید زانیولو تصمیمی جدی گرفته یا نه، همچنان مشخص نیست. با این وجود منابع خبری در ایتالیا تأیید کرده‌اند که میلان نیز یکی از مشتریان زانیولو به حساب می‌آید و شاید روسونری برای سنگ اندازی در مسیر یووه وارد این جنگ نقل و انتقالات شده است.

نیکولو زانیولو بازیکن بیست و دو ساله تیم آ اس رم است که هشت بار برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفته و دو گل ملی نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. شاید اگر او دو بار دچار مصدومیت رباط صلیبی نمی‌شد، خیلی زودتر باشگاه‌های بزرگ برای جذب او اقدام می‌کردند. زانیولو تا اینجای فصل سری آ در بیست و شش بازی رسمی برای رم چهار گل زده و پنج پاس گل داده است.

کد خبر 553248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.