از افزایش بودجه گردشگری اصفهان تا رفع نواقص پارک وحش اراک

پربازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرها و کلانشهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لزوم تعامل شورا و اتاق بازرگانی برای توسعه گردشگری اصفهان"، "محله‌های کلیدی شهر مشکل پارکینگ دارد / راه‌اندازی میز محلات در اصفهان"، "افزایش دو برابری بودجه گردشگری اصفهان"، "سوت‌زنی، سامانه‌ای امن برای اطلاع از فسادهای اداری"، "جمع‌آوری نکردن زباله‌های اهواز، کارشکنی برای شهرداری بود"، "فرآیند گردش بودجه ۱۴۰۱ در شورای شهر"، "نواقص پارک وحش اراک رفع شود"، "طراحی پروژه‌های شهری در راستای تعالی شهروندان"، "تحول در اراک، نیازمند جذب سرمایه‌های بخش خصوصی"، "همخوانی کلیات بودجه ۱۴۰۱ با منشور شورای ششم" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

لزوم تعامل شورا و اتاق بازرگانی برای توسعه گردشگری اصفهان

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تقویت و توسعه گردشگری شهر اصفهان یکی از برنامه‌های مدیریت شهری است، گفت: درصدد هستیم کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر با کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تعامل و ارتباطی متقابل برقرار کند تا انتقال تجربه و ایده‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

محله‌های کلیدی شهر مشکل پارکینگ دارد / راه‌اندازی میز محلات در اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گروه‌های مختلف و خیران توانمند برای رفع مشکلات اجتماعی و اجرای پروژه‌های شهری مشارکت کنند.

افزایش دو برابری بودجه گردشگری اصفهان

احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به بودجه ۵۸۰ میلیارد تومانی شهرداری در بخش گردشگری، سعی بر افزایش آن تا ۱,۲۰۰ میلیارد تومان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری شهر اصفهان در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت داریم.

جمع‌آوری نکردن زباله‌های اهواز، کارشکنی برای شهرداری بود

سید محمدجواد رضوی، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اتفاقات اخیر و جمع‌آوری نکردن زباله‌ها صرفاً به خاطر کارشکنی در مسیر انجام وظایف شهرداری بوده است و اگر این رویه اصلاح نشود از مراجع قانونی پیگیر خواهیم شد.

فرآیند گردش بودجه ۱۴۰۱ در شورای شهر

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان جهت بررسی و تحلیل به شورای اسلامی شهر تقدیم شده تا مشخص شود مهم‌ترین اعتبارات آن در چه بخش‌هایی لحاظ شده و الزامات و اولویت‌های پیشنهادی در چه مواردی است تا در نهایت اصلاحات لازم در آن انجام شود.

نواقص پارک وحش اراک رفع شود

داوود قربانی، رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک گفت: نواقص و مشکلات موجود در پارک وحش اراک در اسرع وقت رفع شود.

طراحی پروژه‌های شهری در راستای تعالی شهروندان

شهناز رفیعی‌مفرد، رئیس شورای اسلامی شهر بلداجی گفت: خدمات و پروژه‌های شهری را در راستای رشد و تعالی جسمی، روحی و معنوی شهروندان پیش‌بینی و طراحی خواهیم کرد.

تحول در اراک، نیازمند جذب سرمایه‌های بخش خصوصی

عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: تحول در این کلانشهر نیازمند جذب و جلب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

همخوانی کلیات بودجه ۱۴۰۱ با منشور شورای ششم

علی صالحی، سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بررسی‌های اولیه بودجه مباحث کلی آن با بخش (الف) منشور راهبردهای شورا که سیاست‌گذاری آن کلان است، تقریباً همخوانی دارد. در چهار بخش، راهبردهای بودجه‌ای شورا به شهردار ابلاغ شد.

"سوت‌زنی" سامانه‌ای امن برای اطلاع از فسادهای اداری

در گفت‌وگو با احمدرضا مصور، رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان، کارایی سامانه سوت بررسی شد.

کد خبر 553245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.