۱۳ اتوبوس به ناوگان حمل و نقلی شهرکرد اضافه شد

شهردار شهر شهرکرد گفت: ۱۳ دستگاه اتوبوس به مناسبت دهه فجر به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی امروز - پنجشنبه سیزدهم بهمن‌ماه - در حاشیه آئین رونمایی از ۱۳ دستگاه اتوبوس شهری با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: در صدد هستیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد را که بخش عمده آن فرسوده شده، نوسازی و بازسازی کنیم، لذا همزمان با دهه مبارک فجر ۱۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل اضافه شد.

وی افزود: این تعداد اتوبوس از کارخانه خودروسازی عقاب‌افشان استان سمنان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از طریق اوراق صکوک خریداری شده و تزریق این تعداد اتوبوس مرهمی برای حمل و نقل عمومی است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در اتوبوس‌های جدید امکانات برای معلولان و جانبازان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: رونمایی این اتوبوس‌ها در ایام الله دهه فجر و برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و قرار گرفتن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهیدان انقلاب و جانبازان ارزشمند باعث ایجاد خیر و برکت بیشتر در روند خدمات‌رسانی به شهروندان و معلولان می‌شود.

وی گفت: هفته آینده مصادف با روز ۲۲ بهمن افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی پروژه عمرانی و خدماتی با حضور مسئولان انجام خواهد شد.

احمد راستینه، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم اظهار کرد: اتفاق امروز نشانه همدلی و همراهی همه مسئولان و نتیجه تلاش و پیگیری‌های کارشناسان و مدیران مجموعه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه برای خرید اتوبوس‌های جدید شورای پنجم و ششم و مدیران شهرداری قبل و فعلی همه پای کار آمدند، افزود: هرکجا همدلی و همراهی همه مسئولان باشد می‌توانیم اهداف بزرگ را برای خدمت به مردم نشانه گرفته و برای افزایش رفاه حال آنها و توسعه شهر گام برداریم.

به گزارش ایمنا، این آئین همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مدیران شهرداری و شوراهای اسلامی برگزار شد.

کد خبر 553239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.