فرار مالیاتی یک شرکت خصوصی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف فرار مالیاتی مدیرعامل یک شرکت خصوصی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه خود از فرار مالیاتی مدیرعامل یک شرکت خصوصی مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی، از محل شرکت بازدید و با انجام اقدامات میدانی و بررسی سیستم و جمع‌آوری اسناد مالی مشخص شد مدیرعامل این شرکت مرتکب ۲۴ میلیارد ریال فرار مالیاتی شده است. در این راستا پرونده قضائی تشکیل و به همراه متهم برای انجام اقدامات قانونی و اتخاذ تصمیمات قضائی به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان برخورد با عاملان فرار مالیاتی را دستور کار جدی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان دانسته و خاطرنشان کرد: پلیس همه فعالیت مجرمان اقتصادی را رصد می‌کند و در کمترین زمان ممکن با آنها برخورد قانونی انجام می‌شود و اجازه نمی‌دهد عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب امنیت اقتصادی جامعه را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 553237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.