بروجرد؛ قطب گردشگری و صنایع دستی غرب کشور

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: این نوید را به شهروندان می‌دهیم که تا چند سال آینده، شهر بروجرد به بهترین نحو به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و صنایع دستی معرفی شود.

احمدرضا محمدی در گفت ‎و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه اقتصادی بروجرد، گردشگری و صنایع دستی است و با توجه به پیشینه خوب شهر بروجرد در این زمینه، این ظرفیت وجود دارد که این شهر به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و صنایع دستی غرب کشور معرفی شود.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجرد با انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر و سایر استان‌های همجوار، همینطور برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان دیگر استان‌ها در حوزه گردشگری، برای برند شدن شهر بروجرد وارد عمل شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد خاطرنشان کرد: این نوید را به شهروندان می‌دهیم که تا چند سال آینده، شهر بروجرد به بهترین نحو به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و صنایع دستی معرفی شود.

محمدی ادامه داد: از اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان، شهرداری بروجرد و شورای اسلامی شهر به موجب همکاری در برپایی غرفه شهرداری بروجرد و معرفی جاذبه‌های این شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 553218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.