سهل‌انگاری رانندگان بیشترین عامل سرقت خودرو در کاشان است

فرمانده انتظامی کاشان گفت: در حال حاضر سهل‌انگاری رانندگان بیشترین عامل سرقت خودرو در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بسیاری از رانندگان در شهرستان کاشان به هنگام خروج از خودرو سوئیچ را برجا می‌گذارند که این عامل سبب افزایش سرقت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان باید زمانی که خودرو را ترک می‌کنند از قفل بودن درب‌های آن مطمئن باشند، گفت: متأسفانه بسیاری از رانندگان به بهانه برداشت پول از عابربانک و یا خرید از یک مغازه خودرو را به شکل روشن رها می‌کنند که این مسئله سبب ایجاد فرصت برای سارقان می‌شود.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ضریب امنیت در سطح شهرستان افزایش یافته است، افزود: این مسئله سبب شده تا همشهریان با خیالی آسوده خودرو خود را با درب‌های باز در سطح خیابان‌ها رها و زمینه را برای سارقان فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌های لازم از سوی رسانه‌ها شکل بگیرید، تصریح کرد: مردم تصور می‌کنند پلیس در همه جا حضور دارد و مسئله‌ای برای آنها رخ نمی‌دهد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه همه شهروندان باید به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: از همه شهروندان کاشانی تقاضا می‌شود با جدی گرفتن توصیه‌های پلیس نسبت به ایمن‌سازی منزل و خودرو خود در برابر سارقان دقت کنند.

کد خبر 553211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.