تداوم عملیات خط‌کشی معابر شهری سمنان

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان از ادامه عملیات خط‌کشی معابر شهری سمنان خبر داد.

مسعود میرشریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ادامه عملیات خط‌کشی معابر شهری سمنان، اظهار کرد: طی ۱۰ ماه در سال ۱۴۰۰، بیش از ۶۵ هزارمتر از معابر شهری خط‌کشی شده است.

وی افزود: عملیات بهسازی خط‌کشی خیابان‌ها، معابر و مسیرهای عابرپیاده براساس نیازسنجی و مطالعه سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان در بازدیدهای مستمر از نواحی و مناطق و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، دنبال می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان با بیان اینکه خط‌کشی راه‌ها از علائم ترافیکی مهم است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان دارد و در روان‌سازی ترافیک نیز مؤثر است، گفت: عملیات خط‌کشی محوری معابر شهری با هدف ارتقای سطح امنیت عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از تصادفات احتمالی خودروهای درون‌شهری و افزایش زیبایی منظر شهری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودروها، یک تیم عملیاتی مشخص این خط‌کشی‌ها را در ساعات پایانی شب انجام می‌دهد.

میرشریفی خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماه در سال جاری بیش از ۶۵ هزار متر با اعتباری حدود شش میلیارد ریال انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۶۳۰ متر دیگر به خط‌کشی معابر سمنان افزوده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع روند انجام عملیات خط‌کشی ترافیکی در سطح معابر شهر تداوم خواهد داشت و تمام معابری که نیاز به انجام این عملیات دارند، براساس برنامه زمان‌بندی شده خط‌کشی خواهد شد.

کد خبر 553205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.