فعالیت دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان آغاز شد

دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امروز پنجشنبه _چهاردهم بهمن‌ماه_ در گلستان شهدای اصفهان با حضور مسئولان و هنرمندان اصفهانی شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی معتمدی، امروز پنجشنبه _چهاردهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان (چهلمین جشنواره فیلم فجر) اظهار کرد: همزمان با چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اصفهان از امروز شروع به کار می‌کند.

وی افزود: امروز هنرمندان و فعالان رسانه اصفهان با شهدا تجدید میثاق کردند تا پیام شهدا را با آثار خود به گوش جهانیان برسانند. حضور هنرمندان و مردم اصفهان در جوار شهدا برای آغاز دوازدهمین جشنواره فیلم فجر، نشانه اعتقاد، میهن‌دوستی و جایگاه انقلاب در بین مردم اصفهان است.

یادگار شهدا منبعی برای ساخت آثار هنری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آنچه از انقلاب اسلامی به یادگار مانده از جمله وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و خانواده شهدا می‌تواند منبعی برای ساخت آثار هنری باشد، گفت: امروز به برکت خون شهیدان و توانمندی جوانان کشور، استکبار از ایران هراس داشته و انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

معتمدی اضافه کرد: در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادیِ جهاد تبیین می‌توان آگاه‌سازی کرد و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

سینما ابزاری برای جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه یکی از برش‌های جهاد تبیین مسئله سینما است که می‌توان با آن برای گام دوم انقلاب اسلامی قدم برداشت، گفت: پیام جشنواره فیلم فجر اتحاد، همبستگی و پیشرفت در کنار یکدیگر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امیدوارم در جشنواره سال آینده بتوانیم تولیداتی در حوزه شهید و شهادت داشته تا این فرهنگ را به جهانیان نشان داد.

کد خبر 553201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.