انقلاب اسلامی یک انقلابی جهانی است

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: انقلاب اسلامی تنها مختص کشور نیست؛ بلکه یک انقلابی جهانی است و همان‌طورکه امام خمینی (ره) در نظر داشت، هدف صدور انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _پنجشنبه چهاردهم بهمن‌ماه_ در سومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی را از زمان ظهور انقلاب که به رهبری امام خمینی (ره) در کشور رخ داد، به همراه داشته و رویدادهای بسیار بزرگی در کشور اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر و انفجار نور بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی نور و بصیرتی در دل‌های تمام مؤمنان جهان ایجاد کرد، انقلاب اسلامی متصل به انقلاب امام زمان (عج) خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با شناخت و آگاهی از فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی و گام دوم آن بینش وسیع و بصیرت والایی درباره آن ایجاد خواهد شد. نیابد اهداف شهدا و امام خمینی (ره) را فراموش کرد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها مختص کشور نیست؛ بلکه یک انقلابی جهانی است و همان‌طورکه امام خمینی (ره) در نظر داشت، هدف صدور انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

صالحی افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی جایگاه خود را در تمام جهان یافته است و مستضعفان و مؤمنان جهان چشم امید به انقلاب اسلامی دوخته‌اند. شاخه‌های انقلاب در تمام جهان در حال نفوذ است و همچنان در تلاش هستیم تا به اهداف امام خمینی (ره) و شهدا ازجمله شهید سردار سلیمانی دست یابیم.

کد خبر 553199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.