اجرای پهنه‌های زیباسازی و نورپردازی در اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: سیاست‌های این سازمان برای سال آینده، اجرای پهنه‌های زیباسازی و نورپردازی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از پروژه‌های انجام شده توسط سازمان زیباسازی می‌توان به نورپردازی درختان خیابان‌ها، نمادها، آب‌نماها، طراحی و نورپردازی ساختمان‌های دولتی و اجرای المان‌های نوری که به صورت المان‌های موقت در سطح شهر نصب می‌شود، اشاره کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر ستاد آذین‌بندی متشکل از حوزه‌های مختلف شهرداری اصفهان اعم از روابط عمومی، معاونت فرهنگی و معاونت خدمات شهری تشکیل شد تا برای طراحی و اجرای آذین‌بندی موقت و مناسبتی ملی و مذهبی برنامه‌ریزی کند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اضافه کرد: سیاست‌های کلی این سازمان برای سال آینده، اجرای پهنه‌های زیباسازی و نورپردازی و استفاده از تکنولوژی‌های نوین با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: پهنه‌ها و محورهای نورپردازی از پروژه‌هایی است که در نوروز سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد، که امیدواریم سال آینده به مناسبت هفته اصفهان، جشنواره نور در این شهر برگزار شود.

کد خبر 553187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.