۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
تلویزیون OLED807 فیلیپس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین تلویزیون‌های فیلیپس با بهره‌گیری از پنل OLED EX ال‌جی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فیلیپس اولین تلویزیون‌هایی که از نوع جدید پنل اول ال‌جی به نام OLED EX استفاده می‌کند را معرفی کرد. این نمایشگرها در مقایسه با نمایشگرهای OLED معمولی تا ۳۰ درصد روشنایی بیشتری دارد. تلویزیون‌های جدید فیلیپس که OLED807 نام دارد سال جاری در اروپا عرضه خواهد شد؛ هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

شرکت فیلیپس محصولات جدید خود را در چهار مدل ۴۸، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه خواهد کرد؛ این محصولات از HDMI 2.1 با نرخ نوسازی متغیر بین ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. شرکت ال‌جی اعلام کرده است که دستگاه‌های مجهز به OLED EX حاشیه‌های کوچک‌تری خواهد داشت؛ به طوری که ضخامت قاب در پنل‌های ۶۵ اینچی از شش به چهار میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که OLED807 مبتنی بر اندروید TV 11 برای گیمرها مناسب است؛ این مجموعه از سیستم صوتی قدرتمندی بهره می‌برد که شامل چهار رادیاتور غیرفعال و یک رادیاتور باس در بخش عقبی می‌شود. شرکت فیلیپس اعلام کرده است که در تلویزیون‌های آینده از موتور پردازش OLED806 P5 AI پیشرفته استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که تلویزیون‌های OLED EX فیلیپس فقط در اروپا عرضه می‌شود.

کد خبر 553175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.