دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: شهرداری زرین‌شهر در برنامه‌های دهه فجر به‌دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی خواهد بود تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام آشنا سازیم.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه جهاد تبیین راه خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) توطئه و تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب آغاز شد.

وی افزود: توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نشان می‌دهد که مسئولان و حاملان خاطرات آن دوران، باید بازشناسی انقلاب اسلامی را برای نسل سوم و چهارم انقلاب در دستور کار قرار دهد تا پاسخ متقنی به سوالات روز جامعه به ویژه نسل جوان داده شود و آحاد مردم با واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای آن آشنا شوند.

شهردار زرین‌شهر، دهه مبارک فجر را فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شهرداری زرین‌شهر در برنامه‌های دهه فجر به دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی است تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام آشنا سازیم.

وی ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فضاسازی خیابان‌های سطح شهر توسط مدیریت شهری زرین‌شهر انجام شده است.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: برگزاری مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره)، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق دوباره مدیران و مسئولان با شهدای انقلاب ازجمله اقدامات شهرداری زرین‌شهر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشبرد اهداف جهاد تبیین و ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان شهروندان، باید از هر فرصتی استفاده بهینه کرد؛ لذا مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب خوب و ارزشمند «صعود چهل ساله» در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و از محتوای آن مسابقه‌ای برگزار خواهیم کرد که در پایان به برندگان، جوایز نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

شهردار زرین‌شهر اضافه کرد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان شش تا ۱۰ سال، مسابقه عکس حماسه حضور، مسابقات ژیمناستیک شهرستان لنجان ویژه مردان و بانوان، برگزاری میز خدمت جهادی در نماز جمعه، برگزاری سرودهای پاتوقی، مراسم پویش فرشتگان سرزمین من ویژه میلاد حضرت علی (ع) و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ازجمله برنامه‌های شاخص فرهنگی شهرداری زرین‌شهر در دهه مبارک فجر است.

وی گفت: در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز مراسم نورافشانی، در میدان انقلاب زرین‌شهر برای نشاط و شادابی شهروندان برگزار می‌شود.

کد خبر 553166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.