فیفا مجلس را دور زد!

روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه _چهاردهم بهمن‌ماه_ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنجشنبه _ چهاردهم بهمن‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید: 

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه ایران ورزشی با عنوان "با این شرایط به سطح یک آسیا نمی‌رسید" صحبت‌های فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از جدایی از تیم ملی را نشان می‌دهد که می‌گوید در قابت‌های جام جهانی طرفدار ایران هستم.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه خبر ورزشی با عنوان "غیبت عجیب طارمی" اشاره به عدم حضور مهدی طارمی در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی دارد.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان "اسکوچیچ بالاتر از برانکو، دایی و کی روش" مقایسه عملکرد مربیان تیم ملی در ۱۵ بازی ابتدایی را نشان می‌دهد.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه شهر آرا با عنوان "۱۶۱۳ روز بعد … "با حضور سیاوش یزدانی در بازی برابر امارات پس از چهار سال و ۵ ماه بار دیگر یک مشهدی برای تیم ملی فوتبال به میدان رفت.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه گل با عنوان "یک مهاجم ایرانی و یک هافبک خارجی! " برنامه خرید یحیی گل‌محمدی را نشان می‌دهد.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه شوت با عنوان "فیفا، مجلس را دور زد! " تغییرات اساسنامه، نیاز به تصویب نمایندگان ندارد.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه سپاهان با عنوان "سپاهان و نقش جهان مایه مباهات اصفهان هستند" صحبت‌های استاندار اصفهان را نشان می‌دهد که می‌گوید با حمایت سپاهان آینده روشنی رو به روی ورزشکاران جوان است.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه استقلال با عنوان "به جای شلوغ بازی بهتر است مطیع قانون باشد" واکنش باشگاه استقلال را به بیانیه‌نویسی پرسپولی‌نویسی گل‌گهر نشان می‌دهد.

 فیفا، مجلس را دور زد!

روزنامه پرسپولیس با عنوان "مقایسه بچه‌گانه نکنید، این حکم با فرار شما از زمین مسابقه فرق دارد" اشاره به بیانیه باشگاه پرسپولیس دارد.

کد خبر 553138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.