فضائلی: مردم‌سالاری دینی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: بدون شک در حال حاضر جمهوری اسلامی از بالاترین حد استقلال سیاسی برخوردار است.

مهدی فضایلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران در حکومت پهلوی به شدت تحقیر شده بودند، اما به برکت انقلاب اسلامی و دم مسیحایی امام خمینی (ره)، اعتماد به نفس ملت افزایش یافت.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزایش توجه مردم ایران به مسائل معنوی آثار و برکات زیادی به همراه داشت که از تأثیر تهاجم فرهنگی کاسته است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تاکید کرد: بدون شک در حال حاضر جمهوری اسلامی از بالاترین حد استقلال سیاسی برخوردار و جایگاه بالایی بین کشورهای مدعی آزادی دارد.

فضایلی خاطرنشان کرد: جمهوریت و مردم سالاری دینی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که در نتیجه آن مردم آزادانه در انتخابات ادوار مختلف مجلس، شوراها، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در عرصه هایتک جزو ۱۰ کشور برتر دنیا قرار دارد و در زمینه‌های نانو، هوافضا، تکنولوژی، صنعت پزشکی و هسته‌ای دستاوردهای زیادی کسب شده است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تاکید کرد: در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و عدالت هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که نتیجه فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلابی است و قطعاً این نواقص با انتخاب صحیح و توجه به این ارزش‌ها برطرف خواهد شد.

کد خبر 553132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.