دعای سلامتی رهبر انقلاب برای محمد کاسبی

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در عیادتی سرزده، چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت اهدا کرد.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در عیادتی سرزده، چفیه رهبر معظم انقلاب را به محمد کاسبی اهدا کرد، این هنرمند پیشکسوت به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است.

به گفته دادمان، رهبر معظم انقلاب اسلامی از احوال آقای کاسبی جویا شدند و ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند، چفیه خود را از شانه‌هایشان بر می‌دارند و به نشان یادبود به همراه پیغامی می‌فرستند که؛ به آقای کاسبی بگویید برایشان دعا می‌کنم.

کاسبی پس از دریافت هدیه رهبر معظم انقلاب (چفیه) و دعای معظم انقلاب برای سلامتی وی چنین گفت: «آقامون آقاست. من هیچ وقت دلم نخواست عشق و علاقه‌ام نسبت به این سید بزرگوار حالت بهره برداری تبلیغاتی بگیرد اما خانواده من، همسر و فرزندانم می‌دانند»

وی افزود: تنها کسی که در روی کره زمین لیاقت جانشینی امام خمینی (ره) را داشت امام خامنه ای بودند. همیشه همیشه عشق او در قلبم است و کسانی که با من ارتباط دارند می‌دانند من چقدر به ایشان علاقه مندم و در تنهایی‌هایم ایشان را می بی نم، ایشان سید بزرگواری هستند.

کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چند ماه پیش هم به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

کد خبر 553113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.