واکنش دانشگاه آزاد به درگذشت یک استاد در پی حمله سگ‎‌های ولگرد

دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت عضو فقید هیئت علمی واحد اهواز این دانشگاه، پیام تسلیت صادر و اعلام کرد که این حادثه را تا حصول نتیجه از مراجع ذی‌ربط پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، دانشگاه آزاد اسلامی در پی درگذشت مریم جوادپور، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انالیه راجعون

در گذشت استاد ارجمند مرحومه سرکار خانم دکتر مریم جوادپور، حقیقتاً موجب تأسف و تأثر اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شد.

مرحومه سرکار خانم مریم جوادپور، عضو فقید هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز یکشنبه _۱۰ بهمن‌ماه_ به منظور انجام فعالیت‌های علمی و کاری به این واحد مراجعه می‏‌کند و پس از پایان ساعت‌کاری خود و در مسیر عزیمت به منزل مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته و به ناچار از پیاده رو به سمت جاده تغییر مسیر می‌دهد که متأسفانه با یک دستگاه خودرو برخورد می‌کند و به دلیل صدمات ناشی از تصادف فوت می‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم سرکار خانم دکتر جوادپور، اعلام می‌کند که این حادثه دلخراش و ناگوار را تا حصول نتیجه از مراجع ذیربط و مدیران شهری اهواز پیگیری می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 553041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.