پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "شیرهای باغ وحش اراک جان یک نفر را گرفتند"، "دست از قلع و قمع کنوکارپوس بردارید"، "توسعه مترو با وجود مشکلات مالی/مردم خواستار کاهش ترافیک هستند"، "ورود TBM خط دو متروی اصفهان به ایستگاه شهید خرازی"، "پیشرفت ۱۷.۵ درصدی خط دو مترو / خسارت آلودگی هوا برای پروژه مترو هزینه شود"، "ساخت پایگاه تاکسی‌های پرنده در ۶۵ شهر جهان"، "لزوم اجرای پارادایم شیفت در حوزه ترافیک / بازگشایی ۱۶۶ گلوگاه منطقه با اولویت‌بندی"، "بهار طرح‌های عمرانی شهرداری اصفهان"، "ناوگان تاکسیرانی اصفهان به‌خط شدند"، "اهدای خون ۱۰۰ نفر از کارکنان کنترل نظارت شهرداری اصفهان"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

شیرهای باغ وحش اراک جان یک نفر را گرفتند

"شیرهای باغ وحش اراک جان یک نفر را گرفتند" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

مهدی میرداودی، مدیر روابط عمومی شهرداری اراک، گفت: یکی از شیرهای باغ وحش اراک نگهبان باغ وحش را از پای درآورد.

دست از قلع و قمع کنوکارپوس بردارید

" دست از قلع و قمع کنوکارپوس بردارید" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

محمد مهدی مطیعی، رئیس کمیسیون محیط زیست و فضای سبز شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به پایان فصل گلدهی درخت کنوکارپوس گفت: دست از قلع و قمع این درخت بردارید.

توسعه مترو با وجود مشکلات مالی / مردم خواستار کاهش ترافیک هستند

"توسعه مترو با وجود مشکلات مالی / مردم خواستار کاهش ترافیک هستند" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: با وجود همه مشکلاتی که برای تأمین اعتبار پروژه قطار شهری وجود دارد، احداث خط دو، توسعه خط یک و آغاز خط سه مترو مهم‌ترین هدف مدیریت شهری در این دوره است.

ورود TBM خط دو متروی اصفهان به ایستگاه شهید خرازی

"ورود TBM خط دو متروی اصفهان به ایستگاه شهید خرازی" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، دستگاه حفار مکانیزه TBM خط دو متروی اصفهان دوازدهم بهمن‌ماه با حضور شهردار اصفهان، معاون عمرانی استانداری و مدیران شهری وارد ایستگاه شهید خرازی شد.

پیشرفت ۱۷.۵ درصدی خط دو مترو / خسارت آلودگی هوا برای پروژه مترو هزینه شود

«پیشرفت ۱۷.۵ درصدی خط دو مترو / خسارت آلودگی هوا برای پروژه مترو هزینه شود» نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

سید محسن واعظی‌فر، مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: طبق استاندارد جهانی اگر هزینه احداث هر کیلومتر مسیر مترو را ۵۰ میلیون دلار در نظر بگیریم، در صورت پرداخت خسارت آلودگی هوا به شهر اصفهان، می‌توان خط دو مترو را تا سه سال آینده تکمیل کرد.

ساخت پایگاه تاکسی‌های پرنده در ۶۵ شهر جهان

"ساخت پایگاه تاکسی‌های پرنده در ۶۵ شهر جهان" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

استارت‌آپ بریتانیایی (Urban-Air Port) از برنامه‌های خود برای ایجاد ۲۰۰ مرکز تاکسی‌های پرنده و پهپادهای باری در ۶۵ شهر جهان، طی پنج سال آینده خبر داده است.

لزوم اجرای پارادایم شیفت در حوزه ترافیک / بازگشایی ۱۶۶ گلوگاه منطقه با اولویت‌بندی

"لزوم اجرای پارادایم شیفت در حوزه ترافیک / بازگشایی ۱۶۶ گلوگاه منطقه با اولویت‌بندی" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

در گفت‎وگو با میثم بکتاشیان، مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان وضعیت ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان و تأثیر گذر خط دو قطار شهری بر کاهش ترافیک این منطقه بررسی شد.

بهار طرح‌های عمرانی شهرداری اصفهان

"بهار طرح‌های عمرانی شهرداری اصفهان" در دهه فجر هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان در آستانه دهه فجر، گفت: پروژه‌های فعال معاونت عمران ۴۰۲ قرارداد با مبلغ یک‌هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان در مناطق، حلقه حفاظتی و مرکز همایش‌ها در حال انجام است که بیشترین تعداد پروژه در منطقه هشت و مناطق هفت و پنج قرار دارد.

ناوگان تاکسیرانی اصفهان به‌خط شدند

"ناوگان تاکسیرانی اصفهان به‌خط شدند" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان هر سال در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز دوازدهم بهمن‌ماه و گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به وطن و به یاد همه زنان و مردان مجاهد که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند مانوری باشکوه برگزار می‌کند. امسال نیز بار دیگر در اولین روز برفی اصفهان با حضور در مقابل گلستان شهدا و تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و به یاد همه مسافران انقلاب، مانور باشکوه خود را با به اهتزاز درآوردن پرچم خوش‌رنگ ایران از گلستان شهدا آغاز کردند و تا خیابان فرایبورگ ادامه دادند.

اهدای خون ۱۰۰ نفر از کارکنان کنترل نظارت شهرداری اصفهان

"اهدای خون ۱۰۰ نفر از کارکنان کنترل نظارت شهرداری اصفهان" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

روح الله ابوطالبی، مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۱۰۰ نفر از مسئولان و همکاران خدوم کنترل نظارت مناطق پانزده‌گانه شهرداری همزمان با ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی ایران در یک اقدام خداپسندانه اقدام به اهدا خون کردند.

کد خبر 553018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.