۵۴ پروژه در شهرستان لنجان افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان از افتتاح ۵۴ پروژه، همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا محمدی‌فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان ضروری و لازم دانست و اظهار کرد: نسل جدید کشور دوران پهلوی را ندیده‌اند و آن دوران را از نزدیک لمس نکرده‌اند بر همین اساس لازم است حقایق دوران پهلوی را برای این قشر مهم و تأثیرگذار در آینده کشور بازگو کرد.

وی افزود: چنانچه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضعیف عمل کنیم قطعاً دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی روایت مدنظر خود را به جامعه القا خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: روایتگران خاطرات دوران رژیم طاغوت باید در فرصت‌های مختلف واقعیت‌های آن دوران را برای نسل جوان بازگو کنند. قطعاً دهه مبارک فجر زمان مناسبی برای تحقق این مهم به‌شمار می‌آید.

محمدی‌فشارکی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در عرصه بین‌المللی و ملی دارد و بر همین اساس انتظار می‌رود مراسم‌های برنامه‌ریزی شده دهه فجر در تمام شهرها و روستاهای شهرستان لنجان در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تاکید بر توجه به سلامت مردم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، ۵۴ پروژه در شهرستان لنجان افتتاح خواهد شد. با افتتاح این پروژه‌ها حدود ۵۷۶ شغل جدید ایجاد خواهد شد همچنین بر اساس طرح‌های ارائه شده کلنگ شش پروژه نیز بر زمین خواهد خورد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد ایجاد ۲۸۹ اشتغال جدید خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، جشن‌های انقلاب، مسابقات ورزشی، فرهنگی، ارائه تخفیف عوارض کسب و ساختمان توسط شهرداری‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر در شهرستان لنجان اجرا خواهد شد.

کد خبر 553007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.