امکان کاهش ظرفیت پردیس سینمایی سیتی‌سنتر در جشنواره فجر

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر بابیان اینکه بلیط فروشی جشنواره فیلم فجر اصفهان از طریق سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت انجام می‌شود، گفت: این ظرفیت در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر ۵۰ درصد در نظر گرفته شده و ممکن است در روزهای آینده به ۳۰ درصد نیز برسد.

محمد پناهی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بااشاره به جزئیات برگزاری دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان (چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر) در پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر اظهار کرد: با توجه شروع موج ششم کرونا و شیوع آن در استان اصفهان تمهیدات ویژه‌ای برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر اندیشیده شده تا جشنواره فیلم فجر در اصفهان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتیِ ابلاغ شده ازسوی وزارت بهداشت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه بلیط فروشی جشنواره فیلم فجر از طریق سامانه سامانه سمفا(سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) و همچنین وب‌سایت‌های خرید اینترنتی بلیط سینما از جمله سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت انجام می‌شود، افزود: سامانه سمفا فقط بلیط ۷۰ درصد از صندلی‌های هر سالن را به فروش می‌رساند، اما این ظرفیت در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر ۵۰ درصد در نظر گرفته شده و ممکن است در روزهای آینده به ۳۰ درصد هم برسد.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر با بیان اینکه ممکن است شیوع کرونا منجر به کاهش استقبال مردم از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شود، گفت: البته فیلم‌های بسیار خوبی در این دوره جشنواره اکران خواهد شد و انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استقبال خوبی از جشنواره شود.

پیش‌بینی فروش بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان

پناهی‌نژاد اضافه کرد: سال گذشته جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها، ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشت و پیش‌بینی می‌شود در این دوره میزان فروش جشنواره تغییر چندانی نداشته و بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان فروش بلیط داشته باشیم.

وی همچنین درباره نحوه اکران فیلم‌ها در پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر تصریح کرد: از سه سالن پردیس سیتی‌سنتر، سالن شماره دو برای اصحاب رسانه و هنرمندان به‌صورت رایگان و سالن یک نیز بدون فروش بلیط فیلم و فقط برای اکران فیلم‌های اصفهان و سالن هزار نفری سیتی‌سنتر نیز با ظرفیت فروش بلیط ۴۰۰ نفری برای عموم در نظر گرفته شده است.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی‌سنتر با ابرازر امیدواری از شکسته شدن فروش فیلم‌ها در نوروز خاطرنشان کرد: پس از جشنواره فیلم فجر، در ایام نوروز ۲۳ فیلم به چرخه فروش بلیط گیشه وارد خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود چند فیلم از جشنواره سال گذشته نیز در بین آن‌ها باشد.

کد خبر 552980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.