سوزانده شدن بیش از یک میلیارد دلار اتریوم

بر اساس داده‌های بلاکچین بیش از یک میلیارد و ۹۶ هزار دلار اتریوم در ماه گذشته سوزانده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجم کل تراکنش‌های ان‌اف‌تی (NFT) در پلتفرم اپن‌سی (OpenSea) به بالاترین حد خود یعنی ۳.۵ میلیارد دلار رسیده است؛ در حال حاضر در جدول امتیازات که توسط الترا مانی (Ultra Sound Money) گردآوری شده است،

این پلتفرم با ۶۵ هزار ۷۷۸ و اتریوم (۱۸۱.۷ میلیون دلار) در ۳۰ روز گذشته، رتبه اول را دارد. در رتبه‌های دوم و سوم، سوخت‌های توکن ناشی از تراکنش‌های اتریوم و فعالیت در صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (Uniswap UNI) به ترتیب به ۳۵ هزار ۶۹۶ اتریوم (۹۸.۶ میلیون دلار) و ۲۴ هزار ۲۳۲ اتریوم (۶۶.۹ میلیون دلار) رسیده است.

اتریوم یک شبکه بلاکچین تورمی است و انتشار فعلی ۵.۴ میلیون اتریوم در سال از ۳.۵ میلیون اتریوم سوزانده شده فراتر می‌رود. عرضه اتریوم تنها پس از حذف مکانیسم اثبات کار آن از طریق انتقال به اثبات سهام یا PoS به اوج خود می‌رسد؛ به محض اینکه این اتفاق بیفتد، مقدار کل انتشار جدید کمتر از تعداد اتریوم هایی خواهد بود که سوزانده می‌شوند و در نتیجه یک شبکه تورم‌زدایی خالص ایجاد می‌شود.

انتقال (PoS) که ادغام نامیده می‌شود، در سه ماهه دوم یا سوم سال جاری رخ خواهد داد. با این حال، قبل از آن، نرخ هش کل شبکه همچنان توانسته است به بالاترین حد خود برسد. بنیاد اتریوم اخیراً تغییر نام تجاری اتریوم ۲.۰ را در دستور کار خود قرار داده است که اکنون لایه اجماع نامیده می‌شود.

کد خبر 552969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.