کمترین قیمت آدا کاردانو در ماه‌های اخیر

قیمت آدا کاردانو در پایین ترین سطح ۱۰ ماهه بسته شد که منعکس کننده کندل‌های تکراری ماه مارس است و ادامه بازار نزولی فعلی ممکن است باعث کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر یک دلار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص قدرت نسبی (RSI) کاردانو همچنان در محدوده ۷۰/۳۰ قرار دارد و به سطح RSI ۴۰ نزدیک می‌شود. RSI در ده روز گذشته روی ۴۰ بسته شده است. علاوه بر این، هیچ نشانه‌ای از پایین آمدن ندارد.

هدف کاردانو این است که قیمت را بالای ۱.۰۸ دلار ببندد تا بتواند یک پیشرفت صعودی قوی ایجاد کند اما ادا در دوازده روز گذشته کندل های روزانه را دقیقاً زیر ۱.۰۸ دلار بسته است.

عقب و جلوی ثابت قیمت در برابر ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در ۱.۰۰ دلار باعث تنش قابل توجهی شده است و در نتیجه یک پیشرفت می‌تواند باعث یک مرحله افزایش قیمت شود.

پس از شکست قیمت، ادا کاردانو باید بتواند به راحتی برای خریداران هیجان زده وارد منطقه ۱.۳۰ دلاری شود؛ ۳۸.۲ درصد اصلاح فیبوناچی، انتهای ابر فیبو و ولم کنترل (Volume Point of Control ۲۰۲۲) در ۱.۳۰ دلار قرار دارند. همه اینها در کنار نوسانگرها از شکست محدوده قیمت پشتیبانی می‌کنند و اگر کاردانو به زیر یک دلار سقوط کند، خطراتی وجود دارد.

هنگامی که شاخص قدرت نسبی به زیر ۳۰ می‌رسد، بازار در روند نزولی قرار می‌گیرد. این باعث ایجاد احساسات بسیار بدبینانه نسبت به ادا می‌شود. علاوه بر این، باندهای اوپتکس (Optex) شروع به حرکت از حالت خنثی و ورود به محدوده بیش از حد فروش خواهند کرد.

کد خبر 552964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.