مدیریت شهری خود را موظف به تأمین سلامت مردم می‌داند

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری خود را موظف به تأمین سلامت مردم می‌داند، گفت: توجه به بهداشت شهری از وظایف مهم شهرداری محسوب می‌شود، از این رو در کنار متولیان امر سلامت شهروندان به این عرصه ورود جدی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر شاطوری در آیین بهره‌برداری از مرکز واکسیناسیون شمال شهر اصفهان که صبح امروز _چهارشنبه، سیزدهم بهمن‌ماه_ با حمایت مدیریت شهری، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز اهمیت واکسیناسیون بر کسی پوشیده نیست و همه کادر پزشکی، جهادگرانه در عرصه تأمین سلامت مردم پا در میدان گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در بدنه مدیریت شهری خود را موظف به انجام رسالت تأمین سلامت مردم و شهروندان می‌دانیم، افزود: توجه به بهداشت شهری از وظایف مهم شهرداری محسوب می‌شود، لذا شهرداری اصفهان در کنار متولیان امر سلامت شهروندان به این عرصه ورود جدی کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان سعی کرده است در موضوع خاص شیوع کرونا پیگیری امور مربوط به سلامت شهروندان را در دستور کار مناطق خود قرار دهد که در این راستا توزیع و تولید ماسک، ضدعفونی معابر شهری و مکان‌های عمومی توسط شهرداری‌های مناطق انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه، جلسات هماهنگی با ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری اصفهان تصمیماتی اتخاذ شد که یکی از آنها راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون در سطح شهر توسط شهرداری مناطق بود، البته تجهیز و تأمین نیروی انسانی مراکز واکسیناسیون با همکاری مجموعه کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام گرفت.

شاطوری ادامه داد: در منطقه هفت شهرداری از مدت‌ها قبل چند نقطه برای ایجاد یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون جانمایی شده بود که پس از بررسی شرایط مکانی، مرکز شهید باهنر واقع در دانشگاه فرهنگیان تأیید شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: تجهیز و راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون شمال شهر اصفهان از سوی این منطقه انجام شده است.

کد خبر 552963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.