برای خدمت به مردم رفتار انقلابی نیاز است

فرماندار اصفهان گفت: رفتار انقلابی برای خدمت به مردم نیاز است و رفتار اداری در این عرصه کارساز نیست، اگر قرار بود بر اساس رفتار اداری اقدام کنیم دانشگاه شهید باهنر موظف به تأمین مکان و شهرداری موظف به حمایت نبودند و کار خدمت به مردم مغفول می‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی احمدی صبح امروز_ چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه_ در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون شمال شهر اصفهان اظهار کرد: بهترین اقدام برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برپایی جشن خدمت به مردم است.

وی افزود: امروز خوشحالیم که همزمان با افتتاح رسمی مرکز تجمیعی واکسیناسیون، مردم در حال استفاده از این مرکز هستند و به صورت نمایشی این افتتاح رقم نخورده است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: رفتار انقلابی برای خدمت به مردم نیاز است و رفتار اداری در این عرصه کارساز نیست، اگر قرار بود بر اساس رفتار اداری اقدام کنیم دانشگاه شهید باهنر موظف به تأمین مکان و شهرداری موظف به حمایت نبودند و کار خدمت به مردم مغفول می‌ماند.

احمدی خاطرنشان کرد: مایه تأسف بود که شهروندان شمال شهر در اتوبوس‌های واحد واکسن بزنند در حالی که در اصفهان ظرفیت‌های خوبی وجود دارد، بنابراین مرکز تجمیعی واکسیناسیون با هدف احترام به شهروندان شمال شهر با همت جمعی دانشگاه فرهنگیان، شهرداری منطقه هفت و مرکز بهداشت شماره یک افتتاح شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در جشن بزرگداشت انقلاب مضاف بر اینکه باید جنایات رژیم پهلوی برای جوانان بیان شود در عین حال باید چشم انداز آینده نیز تبیین شود که برای رسیدن به افق روشن نیاز به همت، عزم و اراده انقلابی است.

کد خبر 552960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.