آواتارهای سه بعدی به اینستاگرام اضافه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت متا آواتارهای سه بعدی را به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت متا اخیراً اعلام کرده است که آواتارهای سه‌بعدی را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد و آواتارهای به‌روزرسانی شده‌ای را نیز در فیسبوک و اپلیکیشن مسنجر خود منتشر خواهد کرد. کاربران می‌توانند با این به‌روزرسانی جدید از یک آواتار در همه پلتفرم‌های متا از جمله پلتفرم واقعیت مجازی این شرکت استفاده کنند. کاربران هر تغییری در آواتار فیسبوک و مسنجر خود ایجاد کنند به طور خودکار در اینستاگرام نیز ظاهر خواهد شد.

تغییرات آواتار در اینستاگرام به صورت خودکار بر آواتار فیس‌بوک و مسنجر نیز اعمال خواهد شد. البته کاربران می‌توانند آواتارهای مختلفی برای هر پلتفرم ایجاد کنند. به نظر می‌رسد که هدف از این کار این است که کاربران بتوانند آواتار خود را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنند در آینده نیز این شرکت به روزرسانی‌های بیشتری در این زمینه به اشتراک خواهد گذاشت.

مدیرکل متا اظهار کرد: "که واقعیت مجازی و کوئست بخش‌های مهمی از چشم‌انداز متاورس ما است، اما ما متاورس را به عنوان دنیای دیجیتال به هم پیوسته می‌بینیم، گسترش آواتارهای در پلتفرم‌های ما قدم مهمی برای ایجاد پل‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است." شرکت متا آواتارهای را برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ میلادی راه‌اندازی کرد و از آن زمان آن‌ها را به طور مداوم به‌روزرسانی می‌کند. این شرکت سال گذشته برای شخصی‌سازی بیشتر آواتارها گزینه‌های جدیدی برای چشم، بینی، ریش و مدل مو راه‌اندازی کرد.

کد خبر 552904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.