پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی با توانایی شارژ دستگاه‎‌های مختلف

فردی یک پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی تولید کرده است که می‌تواند انرژی مورد نیاز دستگاه‌های مختلف مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و هزاران گوشی هوشمند را تامین کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فردی به نام «هاندی گنگ» پاوربانکی تولید کرد که ظرفیت آن ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی را شارژ کند. اندازه این پاور بانک ۳.۹*۵.۹ فوت است؛ بنابراین مانند دیگر پاوربانک‌ها به راحتی قابل حمل نیست و چرخ‌هایی به آن اضافه شده است تا جابه‌جایی آن آسان‌تر شود.

گنگ، اعلام کرده است که ظرفیت ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی برای شارژ تقریباً پنج هزار گوشی هوشمند با باتری‌های سه هزار میلی‌آمپر ساعتی کافی است. دستگاه ذکر شده دارای ۶۰ پورت برای شارژ همزمان چندین دستگاه تلفن همراه و پاوربانک‌های معمولی است. به نظر می‌رسد که پاور بانک تولید شده فقط برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند تولید نشده است، بلکه ویدئوهای منتشر شده از آن نشان می‌دهد که قادر است اسکوتر برقی کنار خیابان را نیز شارژ کند.

هاندی گنگ اعلام کرده است که یکی از کاربردهای قابل توجه پاور بانک تولید شده تأمین انرژی لوازم خانگی خارج از منزل است. وی در ویدئویی نشان می‌دهد که از پاور بانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپر ساعتی خود برای روشن کردن تلویزیون هنگام ماهی‌گیری استفاده کرده است یا کنار رودخانه لباس‌های خود را با لباسشویی می‌شوید. گنگ در نهایت ماهی‌های صید شده را درون قابله‌ای برقی می‌پزد. انرژی مورد نیاز دستگاه‌های ذکر شده با استفاده از پاور بانک حجیم او تأمین شده است.

کد خبر 552899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.