هوای اصفهان سالم است/۲ ایستگاه در وضعیت ناسالم

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز _ چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص۶۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۶۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه رهنان با شاخص ۱۰۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است، ایستگاه احمدآباد با شاخص ۶۶، استانداری اصفهان با شاخص ۷۱، باهنر با شاخص ۷۷، پروین با شاخص ۷۷، جی با شاخص ۶۶، خرازی با شاخص ۹۸، رودکی با شاخص ۹۹، فرشادی با شاخص ۶۰، فیض با شاخص ۶۷، کاوه با شاخص ۵۳ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۶۳ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارد. دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست، ایستگاه انقلاب با شاخص ۴۸و میرزاطاهر با شاخص ۳۸ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

درحال‌حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با قرار گرفتن روی عدد ۵۲ و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۷۸ در وضعیت وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۸۳ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 552898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.