بررسی بودجه شهرداری ایذه در دستور کار

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: با توجه به تقدیم لایحه بودجه شهرداری ایذه به شورای شهر، بررسی آن در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری بر اساس اولویت در کمیسیون‌های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد که بررسی آن نشان دهنده نوع نگاه شورای شهر به اهداف است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده ایذه باید در آن توسعه متوازن شهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود مورد توجه قرار گرفته باشد، افزود: هزینه اداره شهر نباید بر دوش شهروندان سنگینی کند، لذا با توجه به افزایش میزان بودجه نسبت به سال قبل، تلاش می‌کنیم بر اساس واقعیت و قابل دسترس باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه تاکید کرد: حمل نقل عمومی، زیباسازی شهری، پروژه‌های عمرانی و به ویژه آسفالت معابر مهم‌ترین مسائلی است که در بودجه سال آینده نیازمند توجه به آن هستیم.

وی ادامه داد: بودجه را نباید معادل مفهوم ریالی آن به عنوان یک سند مالی در نظر بگیریم در واقع ابزاری برای کنترل، پیشرفت کار و حصول اطمینان از انجام امور طبق برنامه پیش بینی شده است، وجود یک شیوه صحیح از تهیه و تنظیم بودجه و استخراج گزارش‌های مناسب از آن کنترل مناسبی از پیشرفت کار و هزینه‌های اعمال شده را دارد و در صورت لزوم تصویری روشن از وضعیت عملکرد شهرداری ارائه نماید.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه خاطرنشان کرد: باید با در نظر گرفتن ظرفیت‌های قانونی و تجارب موجود، پیش‌بینی مناسبی از تحقق درآمدها در سال آینده داشته باشیم و نگاهی واقع‌بینانه توأم با مسئولیت پذیری که در نهایت به تحقق درآمدها منتهی شود را سرلوحه کارها قرار دهیم تا با کمک مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر در سال آینده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری باشیم.‌

کد خبر 552887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.