مردم سالاری دینی با اسلام ناب و مردمی نهادینه شده است

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: مردم سالاری دینی با اسلام ناب و مردمی نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدشریف زارعی روز سه شنبه در آئین گرامیداشت یوم‌الله دوازده بهمن در حسینیه گلزار شهدا دارالسلام اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از تاریخ‌سازترین و مهمترین تحولات تاریخ بشریت است.

وی ادامه داد: یکی از رموز انقلاب اسلامی که باعث ایجاد استمرار، ایستادگی، استواری و تداوم انقلاب و همچنین موجب رسوخ و نشر آن در خارج از مرزها شد، اسلام ناب محمدی است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه و مبنای اسلام ناب بنا شده که این یکی از رموز مهم انقلاب است و این مهم موجب شده تا در طول چهل و سه سال از انقلاب، ذره‌ای از مسیر خود منحرف نشده و از اهداف خود خارج نشود.

زارعی اضافه کرد: ممکن است در طول انقلاب بسیاری از موانع و فتنه‌ها در راه انقلاب قرار گرفته باشد مانند جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و دشمنی‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ملت شریف ایران صورت گرفته، این سنگ اندازی‌ها شاید گاهی موجب کاهش سرعت قطار انقلاب شده باشد اما هیچگاه حرکت آن متوقف نشده و از مسیر خود ذره‌ای زاویه نگرفته است.

وی انقلاب اسلامی را بنا شده بر پایه شریعت و اسلام ناب محمدی دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود، عدالت‌گستری، عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و ستم از ویژگی‌های اسلام ناب است.

محمدشریف زارعی ادامه داد: حمایت از مظلومان و محرومان جهان از ویژگی‌ها و شاخصه‌های انقلاب‌اسلامی است و اگر در هر کجای جهان ظلمی صورت بگیرد انقلاب‌اسلامی مدافع مظلوم است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان یکی دیگر از شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و خاطرنشان کرد: در طی این سال‌هایی که از عمر انقلاب می‌گذرد همیشه مردم در صحنه‌های مختلف نظیر انتخابات‌ها و تصمیم گیری‌های مهم حضور داشته‌اند، مردم سالاری دینی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند با اسلام ناب و مردمی نهادینه شده و در واقع ذات انقلاب اسلامی عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم است.

کد خبر 552866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.