دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان یکی از برترین‌های کشور است

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: شعار دانشگاه پیام‌نور، گسترش عدالت آموزشی است. خوشحالیم که این دانشگاه در مرکز اصفهان یکی از برترین‌ها در بین مابقی مراکز است.

رضا مختاری‌ملک‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان به این نتیجه رسیده که تولید مقاله‌های خام، سودی برای جامعه ندارد اظهار کرد: مقاله‌های تولیدی توسط دانشجویان باید در خدمت صنعت و جامعه قرار گیرد. فرصت مطالعاتی از نظر وزارت علوم یعنی هر استادی برای تبدیل وضعیت خود از پیمانی به رسمی و از رسمی به رسمیِ‌قطعی در دانشگاه‌ها، باید مسئله محور حرکت کند و مشکلی از جامعه را برطرف سازد.

وی درخصوص بازگشایی دانشگاه گفت: بازگشایی مراکز علمی با تصمیم ستاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اتفاق می‌افتد. تحصیل دانشجویان و اشتغال کارمندان در دانشگاه وابسته به سلامت مردم جامعه است.

مختاری در رابطه با جذب دانشجو در مراکز علمی تصریح کرد: جذب دانشجو در مراکز علمی از طریق فراخوان‌های وزارت علوم صورت می‌گیرد؛ فراخوان جذب دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور، غیرانتفاعی، دولتی یکسان و از طریق رسانه‌ها و سایت وزارت علوم به مردم ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، هر ساله در اسفندماه میزبان مسابقات قرآن و عترت است، اشاره کرد: شعار دانشگاه پیام‌نور گسترش عدالت آموزشی است و خوشحالیم که این دانشگاه در مرکز اصفهان یکی از برترین‌ها در بین مابقی مراکز است.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان پتانسیل‌های بسیاری دارد؛ این مرکز علمی در روزهایی که اصفهان دچار فرونشست، کرونا، آلودگی هوا و دیگر مشکلات است می‌تواند مؤثر واقع شود، اما این دانشگاه راه‌های نرفته بسیاری پیش رو دارد.

کد خبر 552863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.