اسکوچیچ: به‌دنبال راه‌حل‌های جدیدی دفاعی هستم/از تیمم راضی هستم

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: در بازی امروز نیمه‌اول امیدوارکننده‌ای داشتیم، در نیمه‌دوم هم با وجود ده‌ نفره بودن فرصت‌های بیشتری نسبت به امارات ایجاد کردیم و من از این بابت از تیمم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل امارات در کنفرانس خبری، اظهار کرد: در بازی امروز مقابل امارات دو نکته راضی‌کننده برای من در عملکرد بازیکنانم وجود داشت؛ نکته اول نمایش بسیار خوب بازیکنانم در نیمه‌اول بود و اینکه کنترل بازی را در دست گرفتند؛ در نیمه‌دوم هم با وجود اخراج صادق محرمی و فشار تیم امارات، ما خطرهای بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کردیم و بابت این دو نکته از تیمم راضی‌ام‌.

وی در خصوص اینکه چرا از مدافعان وسط تخصصی در این بازی استفاده نکرد افزود: همانطور که دیدید عملکرد و کیفیت نورافکن در پست دفاع مرکزی خوب و مناسب بود؛ بنابراین تصمیم من برای بازی‌دادن به او در این پست درست بود، من به‌دنبال راه‌حل‌های جدیدی در فاز دفاعی هستم و امید نورافکن انتخاب من برای این دیدار بود.

وی ادامه داد: این بازی برخلاف تصورات برای من و تیمم بسیار بسیار اهمیت داشت؛ زمانی هم که تیم امارات تعویض هجومی کرد و بازیکنان بلندقامت به زمین فرستاد ما هم با اضافه کردن بازیکنان دفاعی سر زن واکنش نشان دادیم تا برتری‌مان روی توپ‌های بلند را نشان دهیم.

اسکوچیچ گفت: من بازیکنان باکیفیتی در بخش هجومی تیمم دارم؛ در فرصت‌های گلزنی پیش می‌آید که بازیکنان برخی فرصت‌های گلزنی را از دست بدهند اما من از مهاجمان خوبی که در اختیار دارم رضایت دارم و به آن‌ها افتخار می‌کنم؛ در حال حاضر قضیه فرصت‌سوزی دغدغه‌مان نیست و هیچ مشکلی در بخش هجومی تیم وجود ندارد.

کد خبر 552859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.