عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از زیباسازی نوروز بجنورد تا رژه ناوگان تاکسیرانی بیرجند و تسریع در اجرای عملیات پروژه زباله‌سوز ساری را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

زیباسازی نوروز بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: این شهر با ۴۰۰ هزار گلدان گل در معابری شهری به استقبال نوروز می‌رود.

آماده‌سازی زمین آرامستان و سایت پسماند خورموج

محمد جواد کاشفی، شهردار خورموج گفت: پیگیر زمین برای آرامستان و سایت پسماند شهر خورموج هستیم.

اجرای طرح ساماندهی سد معبر در خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین گفت: به دنبال شکایت شهروندان از معضل سد معبر وانت‌بارهای میوه‌فروشی در سطح شهر، طرح ساماندهی اجرایی شد.

تسریع در اجرای عملیات پروژه زباله‌سوز ساری

رضا علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: پروژه نیروگاه زباله‌سوز از پروژه‌های مهم مرکز استان است که بنای پیگیری ویژه جهت تسریع در این پروژه را داریم.

پاکسازی مکان برگزاری مراسم ویژه یوم‌الله ۱۲ بهمن

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از پاکسازی مکان برگزاری مراسم ویژه یوم الله ۱۲ بهمن خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم ویژه یوم‌الله ۱۲ بهمن، عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو سازمان مدیریت پسماند در اقدام جهادی که از روز گذشته آغاز و تا صبح امروز ادامه داشت، گلزار شهدا و خیابان‌های اطراف آن را به صورت ویژه پاکسازی کردند.

توقف ۸۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در رفسنجان

حسین رزاق‌زاده، سرپرست شهرداری منطقه یک رفسنجان از توقف ۸۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سه ماهه سوم امسال خبر داد.

رژه ناوگان تاکسیرانی بیرجند

آئین رژه ناوگان تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند به مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، برگزار شد.

لکه‌گیری معابر نیشابور با آسفالت سرد

اجرای عملیات لکه‌گیری و رفع خطر معابر مختلف سطح شهر با آسفالت سرد، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نیشابور انجام شد.

تفکیک ۱۰ درصد زباله‌ها در کشور

حبیب راضی، مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد از تفکیک زباله از مبدا انجام می‌شود در حالی که طبق قانون برنامه ششم توسعه، این رقم باید به ۲۸ درصد می‌رسید.

کد خبر 552814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.