اصلاح هندسی ۱۲ نقطه حادثه‌خیز سمنان

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان از اعمال اصلاح هندسی در ۱۲ نقطه حادثه‌خیز برای ایمن‌سازی محورهای عبوری شهر خبر داد.

مسعود میرشریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص تردد ایمن در راه‌های برون و درون‌شهری، اظهار کرد: امروزه موضوع تأمین تردد ایمن در سطح شبکه راه‌های درون‌شهری و برون‌شهری، یکی از اصول اساسی حاکم بر مهندسی راه، ترافیک و برنامه‌ریزی حمل و نقل است.

وی با اشاره به در اولویت قرار داشتن مبحث ایمنی در معابر درون شهری در برنامه‌های مدیریت حمل و نقل شهرداری سمنان، گفت: در راستای ایمن‌سازی معابر سطح شهر و کاهش تصادفات درون‌شهری و براساس وظایف سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک، در ۹ ماهه امسال ۱۲ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر شناسایی شده که بعد از انجام مطالعات، اصلاح هندسی روی این معابر با اعتبار شش هزار و پانصد میلیون ریال عملیاتی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی ترافیک شهرداری سمنان افزود: تا پایان سال جاری دو نقطه مهم شهر در اولویت اصلاح هندسی قرار دارد و به مرور و براساس اولویت و حجم ترافیک در سطح شهر، نقاط و گره‌های حادثه‌ساز اصلاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری سمنان همواره مطالعات شهری را در راستای حل مشکل ترافیک و بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری، در دستور کار قرار داده است و براساس این مطالعات، نقاط و مناطقی که دارای تردد بیشتری است از اولویت بیشتری برای اجرای پروژه‌های ایمنی برخوردار خواهد بود.

کد خبر 552813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.