مدیر عامل شاپیفای به هیئت مدیره کوین‌بیس می‌پیوندد

مدیر عامل و بنیانگذار سایت تجارت الکترونیک شاپیفای به هیئت مدیره کوین بیس خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوین بیس در یادداشتی اعلام کرد: توبیاس لوتکه به کوین‌بیس در برنامه‌های توسعه خود کمک می‌کند، زیرا این صرافی رمز ارزی محصولات جدیدتری را هدف قرار می‌دهد که برای معامله گران و سرمایه گذاران کریپتو در سطح بین‌المللی جذاب است

برایان آرمسترانگ -مدیرعامل کوین‌بیس- نیز در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: امیدواریم بتوانیم پتانسیل کریپتو برای افزایش آزادی اقتصادی را به همان روشی که شاپیفای تجارت آنلاین را دموکراتیک کرد، باز کنیم. لوتکه از طریق ادغام شاپیفای با بخش تجاری کوین بیس (Coinbase Commerce) اولین پذیرنده رمزارز بوده است. این پلتفرم به میلیون‌ها بازرگان در بیش از ۱۷۵ کشور خدمات می‌دهد.

لوتکه در بیانیه‌ای گفت: مفاهیم مالی غیرمتمرکز و کارآفرینی نمونه‌ای از وعده وب ۳ (Web۳) است که در آن فرصت برای بسیاری از مردم وجود دارد، بلکه نه تعداد محدودی از آنها. کوین‌بیس و شاپیفای این دیدگاه مشابه را دارند و من از پیوستن به هیئت مدیره برای حمایت از آینده‌ای که برایان و تیم کوین‌بیس در حال ساختن هستند، هیجان‌زده هستم.

لوتکه به هیئت مدیره‌ای می‌پیوندد که شامل آرمسترانگ -بنیانگذار کوین‌بیس-، فرد ارسام -بنیان‌گذار a۱۶z-، مارک آندرسن و کلی کرامر -مدیر ارشد سابق سیسکو- است.

کد خبر 552789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.