مشکلات اجرای رتبه‌بندی معلمان نباید به ایجاد تفرقه منجر شود

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت آموزش‌وپرورش اراده محکمی برای اجرای هرچه بهتر این طرح دارد و از همکاران درخواست می‌شود با وجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی اجازه ندهند این مسئله به ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان و صنوف مختلف منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرحناز قائدامینی امروز _ سه‌شنبه دوازدهم بهمن ماه _ در آئین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی با گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی ابرمردِ قرن بیستم حضرت امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال تبعید و ایستادگی به میهن عزیزمان رقم خورد و در نهایت پایداری امام (ره) نتیجه داد و دشمن در برابر اراده این مرد بزرگ شکست خورد و انقلاب شکوهمند اسلامی متولد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ملت ایران در دوره‌های مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام و همدلی مردم با رهبری امام خمینی (ره) و در جهت حق‌طلبی، ستم ستیزی، عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی آگاهانه و دوری از هرگونه افراط و تفریط به وقوع پیوسته است.

قائدامینی به اشاره به نقش معلمان و دانش‌آموزان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: معلمان در تمام مقاطع حساس تاریخی نقش بی‌بدیلی ایفا نمودند و همواره با ایستادگی، مقاومت و ایثار درس‌های بزرگی به جامعه داده‌اند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان نیز با تأسی از معلمان خود در همه صحنه‌های انقلاب و در حفاظت و حراست آن خوش درخشیدند، نسل اول انقلاب یادشان می‌آید در سال‌های ۵۶ و ۵۷ روزی نبود که مدارس به دلیل راهپیمایی‌های دانش‌آموزان تعطیل نشود.

قائدامینی ادامه داد: اکنون در فجر چهل و سوم انقلاب اسلامی و در گام دوم این انقلاب معلمان با اراده و اقتدار ایستادند و با مجاهدت و از خودگذشتگی اجازه نمی‌دهند هیچ مسئله‌ای حتی شیوع ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی تعلیم و تربیت شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری در ادامه به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و گفت: وزارت آموزش‌وپرورش اراده محکمی برای اجرای هرچه بهتر این طرح دارد و از همکاران درخواست می‌شود با وجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که مسئولان نیز به خوبی از آن آگاه هستند، اجازه ندهند این مسئله به ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان و صنوف مختلف منجر شود.

کد خبر 552747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.