ناوگان تاکسیرانی اصفهان به‌خط شدند/ مانوری باشکوه به یاد مسافران انقلاب

اصفهان و اصفهانی در همه ادوار، آنجا که پای ایران و ایرانی در میان بوده، از جان و مال خود کم که نگذاشته و حتی پیشگام و پیشقدم هم بوده است؛ برای یک اصفهانی تفاوتی ندارد در چه صنف، شغل و حرفه‌ای مشغول به کار باشد، همین که نام ایران مطرح باشد، یک صدا و هم قدم با هم تا آخرین نفس از پای نخواهند نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از طلایی‌ترین برش‌های تاریخی در کشور پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بود که همه اقشار به نوعی نقش خود را به خوبی ایفا کردند؛ تاکسیرانان نیز در این حرکت تاریخی همگام با دیگر مردم در شهر اصفهان حضوری تأثیرگذار داشتند و در آن روزهای پر تب و تاب که انقلابیون مبارزه با ظلم را یگانه راه برای رهایی و آزادی می‌دانستند به عنوان خط مقدم کمک‌رسانی و امداد و انتقال مجروحان به بیمارستان در میدان حضور داشتند و خودشان نیز شهدایی را به این انقلاب تقدیم کردند.

سال‌ها گذشت و این سفیران بی‌بدیل به عنوان خستگی‌ناپذیرترین یاوران انقلاب و مردم، همچنان در صحنه دیگری از خدمت‌رسانی در شهر نقشی ماندگار و جاودان ایفا می‌کنند.

ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان هر سال در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز دوازدهم بهمن‌ماه و گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به وطن و به یاد همه زنان و مردان مجاهد که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند مانوری باشکوه برگزار می‌کند.

امسال نیز بار دیگر در اولین روز برفی اصفهان با حضور در مقابل گلستان شهدا و تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و به یاد همه مسافران انقلاب، مانور باشکوه خود را با به اهتزاز درآوردن پرچم خوش‌رنگ ایران از گلستان شهدا آغاز کردند و تا خیابان فرایبورگ ادامه دادند.

کد خبر 552737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.