شهردار اصفهان: گام دوم انقلاب فضایی برای مشارکت جوانان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه مردم تاکنون از اصل انقلاب دفاع کرده‌اند، گفت: در گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد فضا و فرصت برای حضور و مشارکت جوانان هستیم.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه چهل‌وسه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و انقلاب کماکان جوان، شاداب و پرنشاط است، اظهار کرد: مردم ما سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند که بخشی از این سختی‌ها به مردم تحمیل شده، اما روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه مردم تاکنون از اصل انقلاب دفاع کردند، ادامه داد: در گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد فضا و فرصت برای حضور و مشارکت جوانان در بدنه مدیریتی هستیم.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب سعی بر این است که به رویکردهای جدید مدیریتی جدی‌تر نگاه شود، ادامه داد: باید در سطح شهر عرصه و فضا برای حضور و مشارکت جوانان فراهم شود.

وی گفت: در ایام دهه فجر در شهر اصفهان شاهد مشارکت خوب مردم به خصوص جوانان در برگزاری جشن‌های مختلف هستیم به طوری که حدود ۲۰۰ گروه از محلات شهر برای برگزاری جشن‌ها اعلام آمادگی کردند و شهرداری اصفهان برای برگزاری هرچه بهتر جشن‌ها حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه روز گذشته دستگاه حفار مکانیزه TBM متروی اصفهان از محور غربی به ایستگاه شهید خرازی رسید، خاطرنشان کرد: در دهه فجر برخی از پروژه‌های عمرانی شهرداری که به اتمام رسیده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 552701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.