تکذیب خودسوزی یک ورزشکار از سوی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان

رئیس اداره کل ورزش و جوانان، خبر منتشر شده در فضای مجازی درخصوص خودسوزی یک ورزشکار را مقابل درب ورودی این سازمان، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تعدادی از ورزشکاران هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی به دلیل ابطال حکم محمدرضا اعتمادی، سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی، مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تجمع کردند که برخی منابع خبری مدعی شدند یکی از ورزشکاران این رشته، باک موتور خود را باز و قصد خودسوزی داشته است؛ اما با اصرار دیگر ورزشکاران قائله ختم به خیر می‌شود.

محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تکذیب این موضوع اظهار کرد: روز گذشته سه نفر از ورزشکاران موتورسوار درخصوص بحث تغییر سرپرست به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کردند و زمان ملاقات می‌خواستند که پس از صحبت با رئیس دفتر ظاهراً متقاعد می‌شوند و بعد از ملاقات با حراست اداره از سازمان بیرون می‌روند.

وی ادامه داد: متأسفانه کانال تلگرامی در فضای مجازی، بین مردم دروغ پخش می‌کند و این خبر خودسوزی را که کذب است، همین کانال پخش کرده است. قطعاً از طریق مراجع قضائی پیگیر ماجرا هستیم. این کانال تلگرامی مدتی است که علیه ورزش استان می‌نویسد و هر زمانی اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش اقدامی انجام می‌دهد، موفقیت‌های ورزش اصفهان را به چالش می‌کشد و سعی در سیاه‌نمایی و فرافکنی دارد.

کد خبر 552678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.