افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۰۰ پروژه در زنجان

فرماندار زنجان گفت: در ایام دهه فجر امسال شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵۰۰ پروژه در شهرستان زنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز خالقی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام دهه فجر حدود ۵۰۰ برنامه مختلف در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در نظر گرفته شده است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تلاش داریم بخش اعظم آن معادل حدود ۴۶۰ برنامه محقق شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۴۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، افزود: علاوه بر ۴۹ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسیده که در مجموع ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در این ایام افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۹ پروژه و طرح در حوزه سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی ۹۲۵ نفر افتتاح و عملیات اجرایی دو پروژه با اشتغالزایی ۱۶۶ نفر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و۹۱ نفر در شهرستان محقق خواهد شد.

کد خبر 552596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.