۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
زورگیری با لباس زنانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با اجاره کردن خودروهای مدل بالا و پوشش لباس زنانه از مردان زورگیری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: با شکایت شهروندی مبنی بر زورگیری راننده خانم یک دستگاه خودروی مدل بالا، مشخص شد که راننده خودرو مرد جوانی با پوشش زنانه تردد و پس از طرح دوستی با مال باخته وی را فریب و سپس زورگیری کرده است.

وی با بیان اینکه مالک خودرو شناسایی و مشخص شد که خودرو کرایه‌ای بوده و به طور مستمر در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است، افزود: در چند عملیات پلیسی متصرفان خودرو شناسایی و در نهایت مرد جوان زورگیر شناسایی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در حالی که با صورتی آرایش کرده و با پوشش زنانه در حال خروج از مخفیگاه خود بود، دستگیر و به کلانتری شهرک قدس انتقال پیدا کرد.

وی با بیان اینکه متهم با تردد با خودروی مدل بالا، سوژه‌ها را شناسایی و پس از طرح دوستی با آنان از مال باختگان زورگیری می کرده است، گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مالباختگان و پی‌جویی‌های انتظامی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کد خبر 552564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.