سه مدیر ارشد وزارت کشور معارفه شدند

در مراسمی با حضور مدیران انتظامی و امنیتی وزارت کشور، دبیر ستاد اربعین، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین کشور و مدیر کل انتظامی وزارت کشور تکریم و معارفه شدند.

به گزارش ایمنا، سیدمجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: در دوره‌ای مشغول خدمت هستیم که آرزوی مجاهدان راه خدا و آزادمردان راه آزادی است.

وی، حضور در این دوره از تاریخ و خدمت در نظام جمهوری اسلامی را بالاترین توفیق دانست و افزود: بیش از ۲۶۰ هزار شهید با درک درست از اهمیت این نظام، جان خود را نثار حفظ آن کردند و خانواده‌های زیادی چند شهید در این راه دادند و حاضرند فرزندان دیگرانشان را هم تقدیم کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: خدمت بی‌وقفه و بی‌منت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق بزرگ دانست و انقلابی، مردمی و کارآمد بودن را مبنای انتخاب مدیران ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت اتباع خارجی کشور به اندازه جمعیت برخی کشورهای کوچک است، افزود: با مشورت‌هایی که انجام شد، صادق رضادوست توسط وزیر کشور به عنوان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور انتخاب شد که امیدواریم در زمینه ساماندهی و تکریم اتباع موفق باشند.

میراحمدی با اشاره به تأثیر کرونا بر راهپیمایی اربعین در دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر با مدیریت ستاد اربعین در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه از امروز مسئولیت دبیری ستاد اربعین به احسان جهانیان که فردی ارزشی و باتقوا است سپرده می‌شود و برای او آرزوی موفقیت داریم، در خصوص نحوه انتخاب مدیرکل جدید دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور، گفت: این کار با مشورت "سردار حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی انجام شد تا از سردار مقیمی که در پلیس امنیت اقتصادی بسیار خوش درخشید و کارنامه بسیار خوبی داشت، استفاده کنیم. مقیمی مدیر موفقی بود و با هدف ایجاد تحول همه جانبه در این اداره کل او را انتخاب کردیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 552555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.