تحلیل تکنیکال رمزارز ماتیک+ نمودار و قیمت MATIC

در صورت از دست دادن سطح ۱.۵ دلار، برای رمز ارز ماتیک پیش بینی تداوم افت قیمت تا محدوده یک دلار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رمزارز ماتیک در یک ساختار اندینگ دیاگونال بسط یافته قرار گرفته در درجه میانی شاهد نقض قوانین الیوت هستیم. پس از تکمیل ساختار موج پنج شاهد از دست رفتن کف حمایتی می‌باشیم که پس از ان شروع افت قیمت کلید خورده است. پیش بینی می‌شود کاهش قیمت در این رمز ارز در صورت از دست دادن سطح ۱.۵ دلار تداوم داشته باشد.

در حال حاضر نشانه از شروع روند صعودی برای این رمز ارز وجود ندارد به علت نزولی شدن روند بیت کوین احتمال افت قیمت بیشتر نیز وجود دارد.

تحلیل تکنیکال ماتیک

تحلیل تکنیکال رمزارز ماتیک+ نمودار و قیمت MATIC

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمزارز ماتیک+ نمودار و قیمت MATIC

رتبه در بازار: ۱۴

قیمت به دلار: ۱.۵$

حجم بازار: ۱۱ میلیون ۴۸۴ هزار دلار.

عرضه کل: ۱۰ میلیارد متیک.

معاملات روزانه: ۸۴۶ میلیون دلار.

سکه در گردش: ۷ میلیارد ۴۶۱ میلیون متیک.

(هیچ سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

درباره ماتیک

پالیگان در ابتدا با نام شبکه ماتیک (Matic Network) فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه‌ی مسیر نام خود را به پالیگان (Polygon) تغییر داد، توکن این شبکه Matic نام دارد که برای پرداخت هزینه‌ها و پاداش و همچنین حفظ امنیت شبکه ماتیک استفاده می‌شود، هدف این تیم بهبود مقیاس پذیری و عملکرد بلاکچین‌هایی با بستر قرارداد هوشمند بوده است که برای رسیدن به این هدف، فعالیت خود را بر روی شبکه اتریوم آغاز کرد.

هدف اصلی پلتفرم پالیگان Polygon بهبود تجربه کاربر است. این کار را با ارائه یک روش سریع و کارآمد برای پردازش توکن های مبتنی بر ERC-20 انجام می‌دهد که می‌تواند با سایر Dapp ها همکاری کند. پالیگان Polygon از چارچوب پلاسما استفاده می‌کند تا ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز را برای توسعه دهندگان آسان کند، پلاسما در پلتفرم پالیگان Polygon چارچوبی برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز است که به راحتی می‌توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. پلاسما در ابتدا توسط Vitalik Buterin و Joseph Poon پیشنهاد شده است و هدف آن حل مشکلات مقیاس پذیری اتریوم است.

کد خبر 552505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.