دمبله در پاریس به مسی ملحق می‌شود

همه چیز آماده است تا وینگر فرانسوی بارسا، پیش از اتمام قراردادش راهی یک تیم جدید شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد همه چیز آماده انتقال عثمان دمبله از بارسلونا به پی‌اس‌جی شده است و تنها اختلاف‌نظر جزئی بر سر رقم انتقال مانع از نهایی شدن مذاکرات شده است.

بارسلونا به شدت در تلاش است تا عثمان دمبله را به پاری‌سن‌ژرمن بفروشد. آن‌ها برچسب بیست میلیون یورویی روی دمبله زده‌اند؛ اما درحال‌حاضر مذاکرات بین دو طرف در حال انجام است و باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به توافق برسند.

دمبله قبلاً با پی‌اس‌جی به توافق شخصی رسیده است و غول فرانسوی همه شرایط را برای جذب وینگر فرانسوی مهیا کرده است. پیش از این باشگاه نیوکاسل نیز درباره دمبله پرس‌وجو کرده بود و دیگر تیم‌های لیگ جزیره همچون منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام نیز علاقه خود را به خرید دمبله نشان داده بودند.

انتقال به پاری‌سن‌ژرمن باعث می‌شود پس از مدتی دوری، دوباره دمبله با لیونل مسی -که تابستان گذشته بارسلونا را به مقصد پایتخت فرانسه ترک کرد-، هم تیمی شود. با توجه به اینکه تنها شش ماه از قرارداد بازیکن بارسلونا باقی‌مانده، آبی و اناری‌ها می‌خواهند پیش از پایان فصل، وی را بفروشند تا مبلغی جزئی از این انتقال برای آن‌ها حاصل شود.

درصورتی‌که پاری‌سن‌ژرمن دمبله را با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد، بارسلونا بودجه لازم برای جذب یک مهاجم جدید را در اختیار خواهد داشت. «پیر امریک اوبامیانگ»، کاپیتان طرد شده آرسنال، با تشدید شدن مذاکرات برای جذب این مهاجم به صورت قرضی، بیشترین احتمال جذب را در میان گزینه‌های بارسا دارد. اوبامیانگ برای پیوستن به بارسلونا مشتاق است و اگر بتواند به فرم خوب خود بازگردد، بدون شک خرید خوبی برای کاتالان‌ها خواهد بود.

آلوارو موراتا نیز دیگر بازیکنی است که مرتباً در پنجره اخیر به بارسا لینک شده است. با جذب ولاهوویچ توسط یوونتوس، احتمال دارد که بانوی پیر این مهاجم خود را پیش از موعد به تیم بارسلونا بسپارد. همچنین ژاوی به دنبال یک مدافع کناری جدید برای افزودن عمق به دفاع خود بوده و نیکلاس تاگلیافیکو از آژاکس، گزینه‌ای جدی برای بارسا به حساب می‌آید.

بارسلونا تاکنون در این پنجره، فران تورس را از منچسترسیتی، آداما ترائوره را از وولوز و دنی آلوز را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است.

کد خبر 552504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.