تهیه و تدوین ۵۵ طرح از ابتدای فعالیت شورای ششم مشهد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، ۵۵ طرح، تهیه و تدوین شده که این عدد در بازه زمانی مشابه در دوره شورای پنجم، ۲۰ طرح بوده و بی‌شک این تفاوت چشمگیر نشان از تلاش همکاران در شورای شهر و نگاه تخصصی آن‌ها نسبت به مسائل شهری است.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فاطمه سلیمی، اظهار کرد: بر اساس قانون، اعضای شورای شهر حق ورود و مداخله در عزل و نصب کارکنان شهرداری، شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های وابسته به آن را ندارند و شورای ششم به این اصل قانونی، همچون دیگر قوانین صحه می‌گذارد و قانون را محترم می‌شماریم.

وی با تقدیر و تشکر از تمامی همکاران شهرداری، به ویژه معاونت خدمات شهری که در انتصابات اخیر تغییر یافته‌اند، افزود: امیدواریم که نتایج این انتصاب‌ها در مجموعه شهرداری به شکل مثبت در عملکرد ببینیم و سرمایه‌های ارزشمندی که در اجرا از دست می‌دهیم، به درستی و خوبی با افراد شایسته دیگر جایگزین شوند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: عملکرد شهرداری قطعاً در زمان حال و در پایان دوره چهار ساله شورای ششم مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و شهردار باید پاسخگوی این عملکرد باشد.

وی به آمار کمی در خصوص طرح‌ها و لوایح پرداخت و گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، ۵۵ طرح تهیه و تدوین شده که این عدد در بازه زمانی مشابه در دوره شورای پنجم، ۲۰ طرح بوده؛ بی‌شک این تفاوت چشمگیر نشان از تلاش همکاران در شورای شهر و نگاه تخصصی آنها نسبت به مسائل شهری است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: نکته قابل تأمل در بحث لوایح است که در شش ماه اخیر ۵۱ لایحه از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه شده در حالی که این عدد در دوره پنجم، ۸۳ لایحه بوده است.

وی تصریح کرد: از شهردار و همکاران شهرداری تقاضا داریم که با نگاه تحلیلی، به جز لوایح جاری که باید به شورای شهر ارائه شود، لوایحی برای حل و فصل مشکلات مردم و بهبود عملکرد شهرداری و ارتقا رضایتمندی شهروندان شهر امام مهربانی‌ها تهیه و به شورا تقدیم کنند که این مهم جز در سایه همدلی همکاران شورای شهر و شهرداری محقق نمی‌شود.

کد خبر 552471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.