واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان امداد در دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در دهه فجر ۵۰۰ واحد مسکونی با در نظر گرفتن اولویت مناطق محروم بهره‌برداری و به مددجویان واگذار خواهد شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کمیته امداد همواره برای رفع نیاز مددجویان، با فراهم ساختن زمینه‌های بهره‌گیری هر چه بیشتر نیازمندان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی، اقدامات مؤثری انجام داده و سال جاری نیز در کارگروه همیاری و سازمان‌های حمایتی استان در تلاش برای تقویت نهضت خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۰۰ واحد مسکونی بهره‌برداری و به مددجویان واگذار خواهد شد، افزود: در شرایط اقتصادی فعلی، واگذاری این واحدهای مسکونی به مددجویان تحت حمایت که با اولویت مناطق محروم صورت گرفته است، می‌تواند به تقویت امید و نشاط اجتماعی کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان به زمان و موقعیت‌های خاص محدود نمی‌شود، ادامه داد: در سال جاری تلاش شد با همکاری خیران و همکاری ۵۱۳ مرکز نیکوکاری، خدمات مطلوبی به محرومان ارائه شود. در ایام دهه فجر نیز با افتتاح ۱۷ مرکز نیکوکاری دیگر در سطح استان که شش مرکز به صورت تخصصی در حوزه‌های درمان، زکات و فرهنگی فعالیت خواهند داشت، این مسیر ادامه خواهد یافت.

کد خبر 552457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.