لزوم تعامل شورا و اتاق بازرگانی برای توسعه گردشگری اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تقویت و توسعه گردشگری شهر اصفهان یکی از برنامه‌های مدیریت شهری است، گفت: درصدد هستیم کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر با کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تعامل و ارتباطی متقابل برقرار کند تا انتقال تجربه و ایده‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی در دومین روز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور در غرفه اصفهان، اظهار کرد: هماهنگی بین بخش عمومی و خصوصی فعالان حوزه گردشگری در این نمایشگاه تجربه بسیار خوبی است که باعث هم‌افزایی شده و ظرفیت گردشگری را به صورت تصاعدی افزایش می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس می‌توانیم نقاط ضعف و قوت حوزه گردشگری را بررسی کرده و در راستای حذف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت قدم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری اصفهان باید در ابتدا برای مردم شهرمان ارائه شود تا شهروندان نیز نظرات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: سپس ظرفیت‌های گردشگری اصفهان باید به مردم دیگر شهرهای کشور و در نهایت به مردم جهان که علاقه‌مند هستند به اصفهان سفر کنند، ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه مشاهده اصفهان را از طریق فضای مجازی نیز فراهم کنیم تا مردم دنیا نیز از این طریق با ظرفیت‌های گردشگری اصفهان آشنا شوند.

نورصالحی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های شورا تقویت و توسعه گردشگری شهر اصفهان است، اظهار کرد: درصدد هستیم کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر با کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تعامل و ارتباطی متقابل برقرار کند تا انتقال تجربه و ایده‌ها به نحو مطلوب انجام شود.

کد خبر 552416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.