ارائه تسهیلات به پروژه‌های ساخت انبارهای ضایعات در حومه مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار پروژه‌های ساخت انبارهای ضایعات در حومه این کلانشهر تسهیلات ویژه دریافت می‌کند.

مسعود رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این تسهیلات در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و کمک به توسعه پایدار شهری اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت ساماندهی انبارهای ضایعات و انتقال به خارج از محدوده شهری سرمایه‌گذاران می‌توانند مطابق فراخوان منتشر شده مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از مالکان خواست در صورت در اختیار داشتن اراضی بالاتر از پنج هکتار در حریم این کلان‌شهر با مراجعه به سازمان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای مشارکت با سرمایه‌گذارانی که تمایل به همکاری جهت احداث مجتمع انبارهای ضایعات دارند، در سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری وجود دارد، ادامه داد: انبارهای ضایعات از لحاظ زیست‌محیطی آلودگی‌های زیادی برای شهر به همراه دارند.

رضوی افزود: این انبارها به دلیل ایجاد آلودگی صوتی، بوی نامطبوع و مشکلات زیست‌محیطی باعث نارضایتی شهروندان شده است و انتقال آن به خارج از شهر در راستای حمایت از حقوق شهروندان و مطالبه شهروندی است.

کد خبر 552393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.