ورود دادگستری استان مرکزی به پرونده مرگ دلخراش کارگر باغ وحش اراک

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: روز گذشته بر اثر حمله یکی از شیرهای باغ‌ وحش اراک، کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوان‌ها دچار سانحه و فوت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدعبدالمهدی موسوی» اظهار کرد: حوالی ظهر روز گذشته بر اثر حمله یکی از شیرهای باغ وحش اراک، کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوان‌ها دچار سانحه و فوت شد.

وی افزود: این کارگر ۳۸ ساله بر اثر باز شدن درِ اول محل غذادهی شیرها، مورد حمله یکی از شیرها قرار گرفت و متأسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دادگستری استان مرکزی به محض اطلاع، اقدامات قضائی خود را آغاز کرد و با تشکیل پرونده قضائی، بازپرس دادگستری برای بررسی جوانب امر از لحظات ابتدایی در محل حضور یافت.

وی تصریح کرد: تحقیقات برای بررسی قصور و تقصیرهای احتمالی مدیران و مسئولان از جهت استانداردهای لازم برای این باغ‌وحش در حال انجام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی افزود: دادگستری استان با جدیت در حال پیگیری موضوع است که آیا این اتفاق صرفاً در اثر اشتباه سهوی رخ داده یا مسبب‌های دیگری دارد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته بر اثر حمله یکی از شیرهای باغ وحش اراک، کارگر این محل در حین غذا دادن به این حیوانات دچار سانحه و فوت شد. «نصرالله اسفندانی‌» ۳۸ ساله، نگهبان باغ‌وحش اراک و از فعالان محیط زیست بود که حدود ۲۰ سال در این باغ وحش به تیمار حیوانات مشغول بود. پس از حمله به این نیروی خدماتی باغ وحش، شیرها در محوطه رها بودند که با تلاش‌های مأموران آتش‌نشانی و نیروی انتظامی زنده‌گیری شدند.

کد خبر 552371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.