مسابقات ملی مهارت در گلپایگان آغاز شد

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: مسابقات ملی مهارتی در گلپایگان با رقابت ۱۴ نخبه کشوری از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش اخوان امروز یکشنبه _ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته تأسیسات الکترونیکی و نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه در گلپایگان، اظهار کرد: مسابقات ملی مهارتی در گلپایگان با رقابت ۱۴ نخبه زیر ۲۲ سال از ۱۲ استان کشور از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات با هدف انتخاب برترین‌ها برای شرکت در مسابقات شانگ‌های چین در مهرماه ۱۴۰۱ است.

مدیر فنی حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری ۱۹ بار مسابقات ملی مهارتی در کشور، افزود: تاکنون شش دوره در مسابقات جهانی شرکت و موفق به دریافت مدال نقره و برنز و دیپلم افتخار و کسب رتبه چهارم جهانی شدیم.

اخوان گفت: در سال‌های گذشته سازمان فنی حرفه‌ای هزینه مسابقات ملی مهارتی را تأمین می‌کرد، اما امسال بخش خصوصی و صنعت با هدف جذب نخبگان هزینه مسابقات را تأمین می‌کند.

وی تأکید کرد: در برگزاری مسابقات رقابت کنندگان و داوران به اخلاق مداری اهمیت دهند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه مسابقات ملی مهارت نخستین نمایشگاه کارآفرینان برتر صنعت و دانشگاه در بلوار سلمان فارسی کوچه شهدا سالن شهدای فرهنگیان گلپایگان تا ۱۴ بهمن ماه دایر است.

کد خبر 552341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.