فدراسیون با وجود شیوع کرونا در بین بازیکنان بازی‌ها را لغو نمی‌کند

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: تیم من سه هفته است با درگیر کرونا شده، در بازی امروز به خاطر سلامتی بازیکنان سپاهان زمین را عوض نکردیم زیرا این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد و اگر بازیکنی از این تیم مبتلا شود، دو هفته باید استراحت کند. سه نفر از بازیکنان اصلی ما در بیمارستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود آرمات پس از شکست مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تیمی که برای قهرمانی بسته شده بازی داشتیم، سپاهان صدر جدول قرار دارد، بازیکنان بیرون از زمین این تیم با بازیکنان اصلی یک تیم برابری می‌کردند. به محمدی راد تبریک می گویم، بازیکنان ملی در اختیار دارد.

وی ادامه داد: تیم من سه هفته است که درگیر کرونا شده، در بازی امروز به خاطر سلامتی بازیکنان سپاهان زمین را عوض نکردیم زیرا این تیم در کورس قهرمانی قرار دارد و اگر بازیکنی از این تیم مبتلا شود، دو هفته باید استراحت کند. سه نفر از بازیکنان اصلی ما در بیمارستان هستند، به فدراسیون اعلام کردیم ولی چون تست PCR اومیکرون را نشان نمی‌دهد، گفتند اگر بازی نکنید سه بر هیچ به نفع سپاهان می‌زنیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر با بیان اینکه اومیکرون از تیم دیگری به تیم ما منتقل شد و امکان دارد ما ناقل باشیم، تصریح کرد: فدراسیون باید به تیمی که دچار این مشکل می‌شود فرصت دهد تا بازیکنان سلامتی خود را به دست آورند زیرا برای دیگر تیم‌ها، عوامل برگزاری مسابقات و خبرنگاران خطرناک است. نزدیک یک ماه است که به دلیل سلامتی خانواده‌ام به خانه نرفتم ولی در مسابقات نمی‌شود حضور پیدا نکرد.

آرمات اضافه کرد: رحمان شاگرد من بود ولی به او دست ندادم زیرا نیم خواستم این مربی که برای قهرمانی می‌جنگد مبتلا شود. هورسان برای ماندن در لیگ برتر بسته شده و امیدواریم در بازی‌های آینده با به دست آمدن سلامتی بازیکنانمان امتیازات خوبی کسب کنیم.

کد خبر 552338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.