مُهر توقیف پلیس بر خودروهای رانندگان پرسرعت در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: رانندگان خطرساز با سرعت غیرمجاز احضار و پلاک خودروی آنها توقیف می‌شود، این رانندگان موظف هستند بلافاصله به پلیس راهور مراجعه کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قریب یک سال است که پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان رانندگان پرسرعتی که شب‌ها در بزرگراه‌ها و معابر شهری با سرعت غیرمجاز حرکت می‌کنند را احضار می‌کند و پلاک خودروی آن‌ها توسط سیستم توقیف می‌شود.

وی افزود: پلیس اصفهان با رانندگانی که با سرعت سرسام‌آور و غیرمجاز در بزرگراه‌ها و معابر شهری تردد می‌کنند و جان خود و دیگر رانندگان را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه همه ترددها از طریق دوربین کنترل می‌شود، افزود: رانندگان خطرساز احضار و پلاک خودروی آنها توقیف می‌شود، این رانندگان موظف هستند بلافاصله به پلیس راهور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این رانندگان چنانچه به هر دلیلی به پلیس راهور مراجعه نکنند، خودروی آن‌ها در هر نقطه‌ای از کشور در حال تردد دیده شود، توقیف می‌شود و برای رفع توقیف ملزم هستند، به پلیس راهور اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 552309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.